Przejdź do stopki

Dla rekrutujących

Informacje dla osób ubiegających się o przyjęcie do bursy

Terminy rekrutacji:

  • Składanie dokumentów: od 12 maja 2025 r. do 9 lipca 2025 r. (osobiście w biurze bursy – pokój nr 12, pawilon A, godz. 8:00 - 14:00, lub pocztą na adres: Bursa Szkolna, ul. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz).
  • Publikacja listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych: 16 lipca 2025 r. do godz. 12.00
  • Potwierdzenie woli zamieszkania w bursie: do 18 lipca 2025 r., w tym:
    • Przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu kandydata do szkoły (brak dokumentu wyklucza kandydata z rekrutacji).
    • Uiszczenie zaliczki za zakwaterowanie na numer konta bankowego: W tytule przelewu prosimy wpisać: Opłata za IX.2025 r. – zakwaterowanie syna/córki (imię i nazwisko). Brak wpłaty wyklucza kandydata z postępowania rekrutacyjnego.
  • Ogłoszenie listy przyjętych i nieprzyjętych: 21 lipca 2025 r., do godz. 12:00.
  • Podpisanie umowy z rodzicami kandydatów przyjętych do bursy: od 21 lipca 2025 r. do 31 lipca 2025 r. (osobiście w bursie – pokój nr 12, pawilon A, godz. 8:00 - 14:00).

Dokumenty obowiązujące:

Dokumenty dodatkowe (jeśli dotyczą):

Składanie dokumentów: osobiście w godzinach pracy biura (pokój nr 12).

📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem: 18 446-18-53 lub osobiście (pokój nr 12) w godzinach 8:00 - 14:00.