Przejdź do stopki

Postępowanie uzupełniające

Rekrutacja uzupełniająca do Bursy Szkolnej w Starym Sączu na rok szkolny 2025/2026

W postępowaniu rekrutacyjnym uzupełniającym obowiązują dokumenty dostępne w zakładce „Rekrutacja – dla rekrutujących” na stronie internetowej: www.bursastarysacz.pl.

Harmonogram:

22–29 lipca 2025 r.
Składanie wniosków o przyjęcie do bursy (wniosek musi być podpisany przez co najmniej jednego rodzica/opiekuna prawnego) wraz z wymaganymi dokumentami – osobiście w biurze nr 12 (parter, pawilon A) w godzinach pracy biura.

do 4 sierpnia 2025 r.
Weryfikacja złożonych wniosków oraz ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (do godz. 12:00).

do 7 sierpnia 2025 r.
Potwierdzenie woli przyjęcia:

  • kandydaci ubiegający się o przyjęcie po raz pierwszy: przedłożenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie do szkoły oraz wniesienie zaliczki,
  • wychowankowie kontynuujący pobyt: wniesienie zaliczki.

8 sierpnia 2025 r.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych (do godz. 12:00) oraz podpisywanie umów z rodzicami nowo przyjętych wychowanków (biuro nr 12, parter, pawilon A).


 

W trakcie roku szkolnego decyzję o przyjęciu wychowanka do bursy podejmuje Dyrektor, w miarę posiadania wolnych miejsc.

 


 

📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem bursy:
tel. 18 446 18 53 lub osobiście (pokój nr 12, pawilon A), w godzinach 8:00–14:00