Rekrutacja uzupełniająca do Bursy Szkolnej w Starym Sączu na rok szkolny 2025/2026
W postępowaniu rekrutacyjnym uzupełniającym obowiązują dokumenty dostępne w zakładce „Rekrutacja – dla rekrutujących” na stronie internetowej: www.bursastarysacz.pl.
Harmonogram:
22–29 lipca 2025 r.
Składanie wniosków o przyjęcie do bursy (wniosek musi być podpisany przez co najmniej jednego rodzica/opiekuna prawnego) wraz z wymaganymi dokumentami – osobiście w biurze nr 12 (parter, pawilon A) w godzinach pracy biura.
do 4 sierpnia 2025 r.
Weryfikacja złożonych wniosków oraz ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych (do godz. 12:00).
do 7 sierpnia 2025 r.
Potwierdzenie woli przyjęcia:
- kandydaci ubiegający się o przyjęcie po raz pierwszy: przedłożenie dokumentu potwierdzającego przyjęcie do szkoły oraz wniesienie zaliczki,
- wychowankowie kontynuujący pobyt: wniesienie zaliczki.
8 sierpnia 2025 r.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych (do godz. 12:00) oraz podpisywanie umów z rodzicami nowo przyjętych wychowanków (biuro nr 12, parter, pawilon A).
W trakcie roku szkolnego decyzję o przyjęciu wychowanka do bursy podejmuje Dyrektor, w miarę posiadania wolnych miejsc.
📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem bursy:
tel. 18 446 18 53 lub osobiście (pokój nr 12, pawilon A), w godzinach 8:00–14:00