Uprzejmie informujemy, że w celu potwierdzenia woli kontynuacji pobytu wychowanka w Bursie Szkolnej w Starym Sączu w roku szkolnym 2025/2026 należy spełnić następujące warunki:
-
Potwierdzenie woli kontynuacji pobytu
Termin: od 13 lipca do 18 lipca 2025 roku. -
Warunkiem potwierdzenia jest:
✅ Uiszczenie zaliczki w wysokości 280 zł (wraz z ewentualnymi zaległymi odsetkami za rok szkolny 2024/2025) na rachunek bankowy:
PKO Bank Polski SA
Nr konta: 82 1020 2892 0000 5802 0934 5895W tytule przelewu należy wpisać:
Opłata za IX.2025 r. – zakwaterowanie syna/córki (imię i nazwisko wychowanka)📄 Kwota do wpłaty została indywidualnie wskazana w pliku PDF, dostępnym w zakładce „Płatności” na stronie internetowej bursy.Prosimy o dokładne sprawdzenie tej kwoty przed dokonaniem przelewu.
⚠️ Brak wpłaty w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem kandydata z postępowania rekrutacyjnego.
-
Podpisanie aneksu do umowy
Termin: od 15 czerwca do 31 lipca 2025 roku.
Miejsce: siedziba Bursy Szkolnej, pokój nr 12, pawilon A.
Godziny przyjmowania: 8:00–14:00. -
Podpisanie aneksu odbywa się osobiście przez rodziców lub prawnych opiekunów wychowanka.
⚠️Brak podpisania aneksu w wyznaczonym terminie skutkuje wykluczeniem z postępowania rekrutacyjnego.
-
Ogłoszenie list osób przyjętych i nieprzyjętych
Data: 21 lipca 2025 roku, do godziny 12:00.Lista będzie dostępna:
– na tablicy ogłoszeń w Bursie Szkolnej,
– w dokumentach placówki,
– na stronie internetowej www.bursastarysacz.pl, w zakładce „Rekrutacja” – Listy rekrutacyjne.
📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem: 18 446-18-53 lub osobiście (pokój nr 12) w godzinach 8:00 - 14:00.