Przejdź do stopki

Zasady naboru

Rekrutacja na rok szkolny 2025/2026

Informacje dla osób wyrażających wolę kontynuacji zakwaterowania w placówce

Terminy rekrutacji:

  • Postępowanie rekrutacyjne: od [ ] r. do [ ] r.
  • Składanie deklaracji o kontynuowaniu pobytu w placówce (dotyczy uczniów aktualnie mieszkających w bursie): od [ ] r. do [ ] r. (wypełnioną deklarację należy składać w biurze bursy, pokój nr 12, pawilon A, w godzinach 8:00 - 14:00).
  • Publikacja listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych: [ ] r.
  • Potwierdzenie woli kontynuacji pobytu w bursie: od [ ] r. do [ ] r.
  • Uiszczenie opłaty (kwota zostanie podana do informacji) na wskazany numer konta bankowego. W tytule przelewu prosimy wpisać: Opłata za IX.2025 r. – zakwaterowanie syna/córki (imię i nazwisko).Brak wpłaty wyklucza kandydata z postępowania rekrutacyjnego.
  • Ogłoszenie listy osób przyjętych i nieprzyjętych: [ ] r., godz. 12:00.
  • Podpisanie aneksu do umowy z rodzicami wychowanków kontynuujących pobyt w bursie: od [ ] r. do  [ ] r. (osobiście w siedzibie bursy, pokój nr 12, pawilon A, w godzinach 8:00 - 14:00).

Dokumenty obowiązujące:

  • Deklaracja o kontynuacji zamieszkania w bursie. - /plik pdf/
  • Klauzula RODO – załącznik nr 1.
  • Aneks do umowy (dostępny od sierpnia br.).
  • Oświadczenie o stanie zdrowia dziecka dla kontynuujących - załącznik nr 2.

Składanie dokumentów: osobiście w godzinach pracy biura (pokój nr 12).

Ważne informacje:

  • Jeśli liczba złożonych deklaracji przekroczy liczbę miejsc w bursie, deklaracje złożone przez wychowanków przebywających w placówce na kontrakcie lub posiadających status pobytu warunkowego zostaną rozpatrzone negatywnie.
  • Do kontynuacji zamieszkania uprawniona jest osoba, która w chwili składania dokumentów jest wychowankiem bursy i mieszka w niej do zakończenia rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych w roku szkolnym 2021/22.
  • Rezygnacja z miejsca w bursie przed zakończeniem roku szkolnego skutkuje anulowaniem potwierdzenia woli kontynuacji zamieszkania w placówce.
  • Rodzice dzieci niepełnoletnich, przebywający poza granicami Polski, powinni uregulować sytuację prawną dziecka, tj. ustanowić sądownie opiekuna prawnego lub pieczę zastępczą. Dokument ten należy przedłożyć wraz z deklaracją kontynuowania zakwaterowania w bursie. Brak takiego dokumentu skutkuje negatywnym rozpatrzeniem wniosku.

📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem: 18 446-18-53 lub osobiście (pokój nr 12) w godzinach 8:00 - 14:00.

Informacje dla osób ubiegających się o przyjęcie do bursy

Terminy rekrutacji:

  • Postępowanie rekrutacyjne: od [ ] r. do [ ] r.
  • Składanie dokumentów: od [ ] r. do [ ] r. (osobiście w biurze bursy – pokój nr 12, pawilon A, godz. 8:00 - 14:00, lub pocztą na adres: Bursa Szkolna, ul. Daszyńskiego 19, 33-340 Stary Sącz).
  • Publikacja listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych: .. r.
  • Potwierdzenie woli zamieszkania w bursie: od [ ] r. do [ ] r., w tym:
    • Przedłożenie zaświadczenia o przyjęciu kandydata do szkoły (brak dokumentu wyklucza kandydata z rekrutacji).
    • Uiszczenie zaliczki za zakwaterowanie na numer konta bankowego: W tytule przelewu prosimy wpisać: Opłata za IX.2025 r. – zakwaterowanie syna/córki (imię i nazwisko). Brak wpłaty wyklucza kandydata z postępowania rekrutacyjnego.
  • Ogłoszenie listy przyjętych i nieprzyjętych: [ ] r., godz. 12:00.
  • Podpisanie umowy z rodzicami kandydatów przyjętych do bursy: od [ ] r. do [ ] r. (osobiście w bursie – pokój nr 12, pawilon A, godz. 8:00 - 14:00).

Dokumenty obowiązujące:

Dokumenty dodatkowe (jeśli dotyczą):

Składanie dokumentów: osobiście w godzinach pracy biura (pokój nr 12).

📞 W razie pytań prosimy o kontakt z biurem: 18 446-18-53 lub osobiście (pokój nr 12) w godzinach 8:00 - 14:00.